Керівництво підприємства несе відповідальність за безпечні умови праці працівників, технічний стан обладнання та наявності кваліфікованого персоналу.

Для цього на підприємстві повинна бути впроваджена система управління охороною праці.

Система управління охороною праці (СУОП) – це частина загальної системи управління організацією, яка сприяє запобіганню нещасним випадкам та професійним захворюванням на виробництві, а також небезпеки для третіх осіб, що виникають у процесі господарювання, і включає в себе комплекс взаємопов’язаних заходів на виконання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці.

З метою організації надійної СУОП необхідно:

  • визначити посадових осіб, на яких буде покладено обов’язок організації СУОП;
  • визначити функції та задачі створення системи управління;
  • перевірити наявні документи з охорони праці на їх прийнятність та відповідність системі управління;
  • розробити нормативні документи з організації системи управління охороною праці, у тому числі інструкцій з охорони праці, положення про управління охороною праці, про навчання з охорони праці тощо;
  • забезпечити функціонування системи внутрішньої перевірки, метою якої є внесення поправок до СУОП.

Бажаєте побудувати на підприємстві дієву та надійну систему управління охороною праці але не знаєте з чого почати?

Наші фахівці допоможуть Вам побудувати на підприємстві дієву систему управління охороною праці, організувати контроль за дотриманням безпеки та запобігти нещасним випадкам і професійним захворюванням на виробництві.

Побудована система управління охороною праці на підприємстві потребує удосконалення?

Ми допоможемо перевірити існуючу систему СУОП на підприємстві та надамо висновки щодо удосконалення системи управління охороною праці в цілому або її окремих ланок.

Отримати БЕЗКОШТОВНУ консультацію Ви можете за телефонами: +38 (067) 617-30-03, +38 (099) 617-30-03.